Wij verruimen onze garantie, u verruimt uw horizon!
Eindeloze kwaliteit - met de BRESSER Premium garantie
Onze standaardgarantie is 2 jaar. Maar de optiek die u op elke outdoor-tour vergezelt, is bijzonder sterk. Want het kan er hard aan toe gaan als je in de natuur bent. Daarom bieden wij u voor veel artikelen onze BRESSER Premium garantie.
- Wereldwijde fabrieksgarantie zonder einde van de garantieperiode na succesvolle online registratie
- Gratis reparatie of vervanging van het beschadigde apparaat
- Voorrang bij service via Premium e-mailservice (bijgesloten bij uw product)!
Productregistratie voor verlengde of extra garantie
Hebt u een logo met verlengde garantie (5, 10, 20 of 30 jaar) of premium garantie op uw product gespot? Neem dan even de tijd om uw product binnen 3 maanden na aankoop te registreren.
- Klik hier om naar het garantieformulier te gaan.
-
Vul de volgende verplichte gegevens in op het formulier:
- E-mailadres
- Voornaam en achternaam
- Datum van aankoop
- Artikelnummer
- U ontvangt nu een bevestigingsmail. Bewaar deze e-mail voor eventuele garantieclaims.
Klaar! Uw product is nu geregistreerd voor de verlengde of premium garantie.

Garantieclaim
- Onjuist gebruik
- Beschadigingen die veroorzaakt zijn door nalatigheid of opzet door de koper of door derden
- Reparaties of veranderingen aan het product die zonder onze opdracht zijn uitgevoerd
- Veranderingen of schade ten gevolge van overmacht zoals storm, hagel, brand, stroomuitval, blikseminslag, overstroming, sneeuw, vorst of andere beschadigingen bijvoorbeeld veroorzaakt door dieren, enzovoort
- Een onleesbaar of onvolledig aankoopbewijs
- Schade die geen invloed heeft op het functioneren van het apparaat.
- Diefstal of verlies van het apparaat.
Procedure in geval van een garantieclaim
Breng uw defecte apparaat tijdens de garantieperiode naar uw dealer samen met uw aankoopbewijs (kassabon of factuur) en uw garantieregistratiekaart als bewijs van aankoop.
Indien nodig zal de dealer het apparaat naar ons opsturen. U ontvangt vervolgens kosteloos een gerepareerd of een nieuw apparaat.
Wij bepalen of wij een garantiereparatie of een garantieruil uitvoeren.
Heeft u het apparaat rechtstreeks bij BRESSER gekocht? Gebruik dan ons serviceformulier en stuur ons een zo nauwkeurig mogelijke beschrijving van de storing. Vermeld ook uw ordernummer, bestelnummer of klantnummer en uw garantieregistratienummer.
Onze servicemedewerkers voorzien u vervolgens direct van alle nodige informatie over de verdere afhandeling.
De garantieverstrekker is:
Bresser GmbH
Gutenbergstraße 2
DE-46414 Rhede, Duitsland
Heeft u vragen over het product of over erkende dealers, bezoek dan onze website www.bresser.de of neem contact op met ons servicecentrum: +49 (0) 2872-80740 , service@bresser.de .